Efficiënter klantcontact zonder verlies van klantervaring

Klantcontact is van essentieel belang op ieder moment in de customer lifecycle. U wilt echter ook de kosten in het oog houden terwijl u aan de hoge verwachtingen van uw klanten voldoet. Dat is voor veel organisaties een niet geringe uitdaging.

Door onze jarenlange ervaring kennen wij de obstakels en weten we waar de kansen liggen. Zo kijken we niet alleen naar hoe we uw klantcontact efficiënter kunnen afhandelen, maar ook hoe we uw klantcontact kunnen verminderen door klantprocessen te optimaliseren of eenvoudig klantcontact te sturen naar bijvoorbeeld selfservice. De klanttevredenheid stijgt en de operationele kosten dalen.

U kunt bij ons uw totale klantenservice activiteiten onderbrengen, of een deel hiervan. Welke vorm van uitbesteding u ook kiest, Soleo is voor u een betrouwbare en professionele partner die uw klantcontact efficiënt en zonder verlies van klantervaring afhandelt. Soleo zorgt voor een optimale inzet zodat de door u gewenste service levels gehaald worden. Indien gewenst kan Soleo alle klantcontacten rechtstreeks in uw eigen systemen verwerken.

Soleo kan voor u de volgende activiteiten uitvoeren;

  • Retentie; behoud van uw bestaande klanten
  • Winback: het terugwinnen van voormalige klanten
  • Proces automatisering; het efficiënter inrichten van klantcontactprocessen
  • Selfservice; door middel van online klantportalen en chatbots in dynamische kennisbanken
  • Leadnurturing; het monitoren en genereren van waardevolle leads

We bespreken graag samen met u wat relevant is voor uw klant, het beste bij uw organisatie past en wat de meest renderende oplossing is.

Neem vandaag nog contact op met één van onze adviseurs via

+31 (0)88 777 0888

Copyright Soleo Contact Centers B.V. © 2024 beveiligd met reCAPTCHA Positionering door