Ons Nieuws
4 tips om te pieken tijdens de feestdagen
Goede bereikbaarheid is essentieel. 4 tips om te zorgen dat je klantenservice niet overbelast raakt bij extreme drukteLees verder
Soleo Business zet stappen voor KiKa
Het Soleo Business team zet stappen voor het goede doel. Al wandelend zamelen ze Heel kwartaal 2 geld in voor KiKa.Lees verder
Klantcase Nextens
Nextens is dé partner van fiscaal en financieel professionals. Een vaste groep medewerkers van Soleo ondersteunt Nextens al een decennia.Lees verder
Klantcase Daloc
Deuren die mensen en hun eigendommen beschermen! Ontdek in deze klantcase hoe Soleo Daloc bij die missie ondersteunt.Lees verder
GGN tekent contract met Soleo
Soleo verzorgt voor GGN het eerste lijns klantcontact. Beide bedrijven streven naar persoonlijk contact dat echt waarde toevoegt!Lees verder
Soleo breidt Groep uit met 4DMC
We zijn blij om 4DMC, hét contactcenter voor goede doelen in Nederland, te verwelkomen binnen de Soleo Groep. Een goede match, ook volgens 4DMC.Lees verder
Klantcontact en pechvolgsysteem centraal voor Euromaster
Michiel Wesselink van Euromaster vertelt over hoe de kwaliteit en flexibiliteit van Soleo de doorslag gaf bij hun keuzeLees verder
Stichting Open Nederland kiest voor Soleo als contactcenter
We zijn trots dat de Stichting Open Nederland voor Soleo Groep heeft gekozen om een contactcenter voor Testen voor Toegang te realiseren.Lees verder
Opt-in: maximale privacy bescherming én kansen in leadgeneratie
Klanten vinden en binden in een tijd van opt-in wetgeving en AVG? Soleo genereert hoogwaardige leads voor opdrachtgevers in diverse markten.Lees verder
Overname HMS door Soleo
Soleo Groep neemt HMS Contact Centers en Customer Care over. Hiermee zet Soleo weer een mooie stap in de groeistrategie van het bedrijf.Lees verder
Wisseling van de wacht
Jasper ter Horst wordt per 1 maart directeur Soleo Business Unit Zakelijk. Met zijn kennis en bevlogenheid gaat hij de BU naar een nog hoger niveau tillen.Lees verder
Customer First in gesprek met Jac Vermeer
"Je moet altijd kwaliteit leveren, dat blijft hetgeen waar je je mee onderscheidt", is het slotadvies van Jac Vermeer in zijn gesprek met CustomerFirst.Lees verder