Leuk dat je interesse hebt in werken bij Soleo!

Werken in een contactcenter, je hebt er wellicht al ervaring mee of een beeld bij. We geven je graag meer informatie over wat je bij Soleo Deventer kunt verwachten. Heb je vragen naar aanleiding van deze informatie of wil je direct solliciteren.

Vul onderstaand formulier in en één van onze Recruiters neemt contact met je op.


Algemeen

We verzorgen voor veel organisaties het contact met hun klanten. Dat besteden ze aan Soleo uit omdat wij een specialist zijn op het gebied van klantcontact.

Het initiatief voor het klantcontact kan van ons uitgaan (outbound) of van de klant (inbound). Naast telefonisch contact verzorgen we ook contact via mail, chat of webcare. Denk hierbij aan het beantwoorden van vragen, geven van de juiste informatie, ondersteunen bij bestellen, plannen van afspraken en/of het verkopen van producten of diensten. Dat doen we voor tientallen bedrijven, allemaal A-labels.


Heb jij de Soleo voice?

We verzorgen klantcontact via verschillende kanalen, maar telefonie is nog steeds de meest gebruikte. Jouw stem is dan ook van groot belang. De Soleo voice is:

  • goed verstaanbaar. Je spreekt duidelijk en met de juiste intonatie.
  • in correct Nederlands. Een beetje accent is geen probleem, maar je zinsopbouw moet goed zijn en straattaal is echt uitgesloten.
  • af en toe stil. Luisteren is heel belangrijk.
  • professioneel en respectvol. Ook als de persoon die je aan de lijn hebt dit niet is.

Service of Sales

“ik wil alleen maar inbound hoor”, is een kreet die we regelmatig horen. Of je inbound of outbound werk wilt doen is vaak minder relevant dan of je een service of sales persoon bent. Word jij gelukkig van het helpen van andere mensen, ongeacht hoe groot het probleem van die persoon is. Of krijg je energie van het adviseren van mensen en te zorgen dat een klant tevreden een product of dienst afneemt? Of heb jij wel een beetje van beiden in je?

Eén ding weten we zeker, als klantcontact medewerker leer je communicatie skills die je ook buiten je werk of in je verdere carrière goed kunt gebruiken.


Een klantcontact medewerker

Wij verzorgen dus klantcontact voor bedrijven die ervoor kiezen om dit aan experts over te laten. En als klantcontact medewerker ben je niet vanaf dag één een expert, dat leren wij je.

Voordat je aan de slag gaat krijg je een betaalde training. We leren je omgaan met verschillende vragen, weerstand en emoties, hoe je de leiding houdt in een gesprek, de systemen waarin je de gesprekken, mails of chats verwerkt en alles over de opdrachtgever(s) waarvoor jij aan de slag gaat. Voor sales projecten leren we je daarnaast ook nog om op een respectvolle manier om de deal te vragen en alles over de wet- en regelgeving rondom Telemarketing.

Tijdens je werk krijg je coaching en begeleiding van senior collega’s en je Teammanager.

Soleo als jouw werkgever!

Werken bij Soleo betekent niet alleen een leuke baan met een goed salaris. We bieden je meer.

  • Beloning; naast een goed basissalaris krijg je een toeslag per project, afhankelijk van de zwaarte van het project.
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding als je >10 km van kantoor woont
  • Je krijg een thuiswerkvergoeding als je vanuit huis werkt. Na je inwerkperiode (gem. 4 weken) bepalen we of je thuis kunt werken
  • Doorgroeimogelijkheden; van junior medewerker naar medior en senior, maar ook projectspecialist of wellicht Teammanager
  • Team; je werkt zelfstandig maar je bent onderdeel van een leuk team met enthousiaste collega’s

Wil je direct solliciteren en/of bespreken wat bij jou past?
Stuur je contactgegevens naar werken@soleo.nl of gebruik de button hieronder.

Werken bij Soleo
Copyright Soleo Contact Centers B.V. © 2024 beveiligd met reCAPTCHA Positionering door